Saturday, February 7, 2009

pada suatu hari

aku dan rakan sedarjah eh salah rakan se"course" gi la jalan2 cari makan kt 1B (1 Borneo)
aku
akak
anis
eja
tasha
berogeng2 seketika
lalu mendapat idea tuk makan kt "bandar tua"...hahahaha
sedap2 duk tggu org amik order
tiba-tiba
kami menerima seutus surat yg meminta no phone (ngorat secra rambang)
tulis pulak tulisan jawi (mentg2 islam)
anis n eja amatlah sengal
depa ni blajaq bahasa mandarin
so diorg reply in mandarin (x ke aku pnggl sengal?)
dpt lagi surt tu dri jejaka old town ni lg
mak aih, haram aku xpaham, betui2 bahasa mandarin dia bg
anis n eja xpenah giveup
siap minta "cili potong" & "sambal udang" lg
hahahahahaha (aku gelak beruk)
last2, betul2 surat lukisan beruk dia bg
tp kali ni betui2 dia tuju kt org y dia nk ngorat tu
cuba teka sapa?

memang spesies pelik & unik (anis, eja tgh tutup jrwt idung, tasha kalut-hahahaha)
itulah adalah akak (mata pensel tu)

No comments:

Post a Comment