Wednesday, January 7, 2009

Aiying

cuti lama2
sian aiying (budak master) kna wat labwork aku
aku xpenah jumpa budak cina yg sebaik dia
dia mara2 aku gak
tpi tolong2 jga
banyak giler dia tolong aku
aku ase bersalah sgt ni
tu keja aku
bukan dia
ni sume sbb aku yg xpikir panjang
beli tiket xpikiaq
penakot duk bilik sorang2
hantu la
makhluk halus la
pencuri la
org minyak la
perogol bersiri la
uwaaaaaaaaaa
kesal pun xguna

dulu ada kwn baik
janji nk stay time cuti
tp sume taik
kwn xleh harap skang
sume nk lpas diri masing2
papejela
nk sgt lebih
amik la
i dun care
yg penting aku grad

aku akan pastikan aku grad tahun ni juga
aku xmau pikiaq bukn2
i will b positive

to aiying
thank u so much
sorry for make u bz
sorry for let u hate me
sorry for disturb u
sorry for everything
jasamu akan ku kenang sampai bila2
i will pray for ur success
All da best!

1 comment:

  1. feera dear. kak fatin ni. kak fatin blk cuti winter ni, dlm sebulan lebih akak kt penang/kedah. hehe. nnt kte meet up k? leh lepak2 and catch up. lama x jumpe feera :D

    ReplyDelete