Friday, January 23, 2009

one step closer to success

Finally,
i received a gud news
pe lagi
my el-i la
YEA!

Malaysian pharmaceuticals & nutraceuticals (IPHARM) da accept aku tuk keja dgn diorang dr 25 May til 1 August...huhuhu
sgt hepi pada mulanya, tapikan pas cek balik particular yg institut ni bagi kt aku amatlah menakotkan

Will be supervised by:
Prof. Madya Dr. Alexander (ala2 supervisor aku skang cuma kali ni dia LELAKI, arap2 hensem, wakakaka)

Project yg bertajok:
Screening of anti-trypnosomal (apa kebenda ni?)
Tapi screening2 ni mmg keja aku pun.hahahaha.cuma trypnosomal tu apa?
so it takes time for me to master it (pe lagi, cari jurnal n buku lagi, adoi)

Jam bekerja sehari:
8-12 jam (JAM??? amatlah physco)

Elaun:
TIADA (hampeih, tp xpe, aku ikhlas, so aku xkisah)

Penempatan:
TIADA (naseb umah aku tepi USM je)

Pengangkutan:
TIADA (mak, pinjam kereta yg HOT tu, trima kasih, hahahaha)

Acteli, dua company yg blas, dua2 terima aku. Tapi setelah pikir msk2, 100ly i choose dis pharmaceutical cmpany.

Syukur, Alhamdulillah
Malangnye, masih ramai rkan2 seperjuangan yg xdpt pape feedback
well, pray for them
n everyting will goin smoothly
AKU NAK GRAD!!!

No comments:

Post a Comment